Wednesday, October 19, 2016

Gratis Options Trading Journal Sigblad

Track Konvensionele, versprei en Binêre opsies strategieë, plus (7) bykomende 8220Performance-tracking8221 kategorieë met die Options Trading Journal Spreadsheet. Uniek ontwerp uitleg, 'n rykdom van kennis, en maklik om te gebruik. 8220At-'n-Glance8221 die lig van al prestasie analise en statistieke. Die opsies 8216multiplier8217 kan maklik aangepas is vir verskillende kontrak groottes (1, 100, 1000, ens) Images: TJS Tuis Menu 8211 al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou handel Options besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite GT Options 8211 99Excel Spreadsheets Dit is gratis Microsoft Excel-sigblaaie vir almal om te gebruik en te manipuleer vir jou finansiële behoeftes. As jy sien 'n fout of 'n voorstel oor hoe my templates verbeter kan word laat my weet en I8217ll werk hulle as ek dit met jou eens. Ek kan jou vertel hoe om 'n nuwe ontwerp met Excel formules om jou broker8217s kommissies pas as jy hulp nodig het te skep. As jy een van hierdie gebruik en wil my dank met 'n skenking, kan jy hierdie knoppie en my e-posadres, gebruik thetrader..AT..mytradersjournal: WINS amp VERLIES dop van die verbonde Excel spreadsheet is my maandelikse siening van winste plus bedryf uiteensetting van die bedryf saam met my wins of verlies tellings per voorraad. Ek gebruik Yahoo vir alle inligting oor bedrywe en sub-bedrywe. Ek vind dit noodsaaklik as deel van my trader8217s joernaal op te spoor waar Ek is, nie net per voorraad nie, maar ook hoe elke opsie handel vloei. Sommige posisies kan ses maande of meer van die begin neem om einde en sonder die dop elke handel uit die verkoop van wan en dan met die voorraad wat aan my en uiteindelik tot die verkoop van 'n bedekte oproep op dit, het ek gevind dat dit te maklik om tred te hou verloor met waar ek was . Terselfdertyd, met die oog op die top van my maandelikse vordering help herinner my dat die groter prentjie wat saak maak it8217s. Om geld te verloor op 'n opsie handel doesn8217t beteken dat I8217m af algehele. Ek vind hierdie sigblad een van my beste gereedskap om emosionele gesteldheid ons almal voel in die werk van die aandelemark te beheer. Met die bedryf sektor uiteensetting in dieselfde oog hou my ook uit die laai tot swaar in een bedryf, maak nie saak hoe lomp Ek is op dit. Opbrengs op belegging 8211 NAAKTE PLAAS Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help op twee maniere in die skryf van naakte wan. Die boonste deel toon vir my wat ek moet in die spel nou. Hierdie data toon watter tipe terugkeer ek verwag op elke individuele handel te kry en watter geannualiseerde opbrengs my huidige Holdings sou terugkeer. Ek sien elke opsie gebruik te maak van die premie, staking, aantal kontrakte en die oorblywende tyd om vas te stel wat my Return on Investment (ROI) sal wees. Wanneer die ontleding van elke opsiekontrak ek vergelyk wat staking en premie is die beste keuse vir my. As die onderliggende aandeel is baie volatiel, kan ek maklik sien dat verkope sit en uit die geld verskaf 'n terugkeer ek kan gelukkig met die verminderde risiko wees. As die onderliggende aandeel is nie baie wisselvallig, kan ek maklik sien dat ek nodig het om dit oor te slaan en te beweeg na 'n ander voorraad vir hersiening. Sodra Ive my voorraad en staking bepaal, kan ek verskeie pryse waar Ill stel my limiet vir die premie wat my sal verdien die ROI Im op soek na probeer. Elkeen van hierdie stappe het outomatiese geword vir my en ek kan flip deur 'n half dosyn keuses in minder as 'n minuut om 'n goed deurdagte besluit te neem. Ive het die afgelope een jaar plus waarde van ambagte in daar as voorbeelde van wat Ive gedoen. Opbrengs op belegging 8211 GEDEK oproepe Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help tydens die skryf gedek oproepe. Ek gebruik dit baie soos die sigblad hierbo, maar vir gedek oproepe plaas. Comments Off op Excel SpreadsheetsTrading Journal voorbeeld (Excel) Trading Journal voorbeeld (Excel) Dankie: 2262 gegee, 2337 ontvang ek hoop dit is nie uit lyn, maar daar is ook 'n webwerf met die naam Trading Journal Sigblad Meld GT Stock - Forex - Futures - Options die man het verskillende sigblad tydskrifte gemaak vir aandele, termynkontrakte, opsies, ens Dit het al die normale toelatingskriteria asook areas vir kommentaar. Dit sal 'n aandele kurwe plot en verskaf oorwinning teen die verlies van data, ens Ek het eintlik 'n lang tyd gelede gekoop die termynmark weergawe en het dit nie gebruik nie. Ek dink die feit dat ek nie gebruik dit een van die redes waarom ek nie suksesvol was. Ek is van plan om dit te verander. Ek heg 'n screen shot sowel. O, sy minder as 50. Ek is nie verband hou met die maatskappy op enige manier. Geredigeer deur DavidR 31 Januarie 2010 by 14:53. Rede: spelling Dankie: 10 gegee, 9 ontvang Hi almal. Ek het onlangs getrek iets van die rak af en afgestof dit af. Dit was deel van iets wat ek besig was op 'n rukkie terug en ek moet 'n bietjie hulp. Dit is 'n groot as iemand dit kan gebruik en vir my om die verskillende kaarte up is wat maak hierdie interessante. In elk geval is dit vir die opstel van buitelandse valuta en ek het gehoop iemand kan die imputs verander sodat ek die ES daarmee kan handel en die waarde vir elke handel moet verander word om 12.50 in plaas dit op 'n vir forex. Hi almal. Ek het onlangs getrek iets van die rak af en afgestof dit af. Dit was deel van iets wat ek besig was op 'n rukkie terug en ek moet 'n bietjie hulp. Dit is 'n groot as iemand dit kan gebruik en vir my om die verskillende kaarte up is wat maak hierdie interessante. In elk geval is dit vir die opstel van buitelandse valuta en ek het gehoop iemand kan die imputs verander sodat ek die ES daarmee kan handel en die waarde vir elke handel moet verander word om 12.50 in plaas dit op 'n vir forex. Moenie handel op hierdie manier, maar om vel waardes verander tot 12.5 gaan na Data vel en verander sel T6 om die Punt / Pip waarde wat jy nodig het - ek sou raai 50 vir ES dan jou faktor verander vir desimale plekke aan nul. Een ding om daarop te let daar geen rekeningkundige vir kommissies in hierdie blad - dit is belangrik. ESP as jy begin om verskeie kontrakte handel - dit sal die winste verminder aansienlik sou ek 'n Persoonlike Opsie Trading Journal Leer uit elke opsie Handel Opsie Trading Tip 4 suggest. Keep - Hou 'n persoonlike Opsie Trading Journal - kan die mees uitdagende van die vier wees wenke, want op 'n manier, dit vereis dat die meeste dissipline. 'N persoonlike handel tydskrif regtig Ugh Dis pretty much wat my eie reaksie gebruik om te wees. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie - ek het altyd gehou groot rekords wanneer dit kom by die besonderhede van my individuele bedrywe. En my persoonlike spread was 'n plesier om te skep en 'n bron van trots. Maar wat ek altyd weerstaan ​​is omvattende notas met betrekking tot die ambagte saam te stel en met - soos my rasionaal vir die aanvang van die handel, wat hierdie trefprys, waarom dat vervaldatum, wat my betref was, watter aanpassings sou ek oorweeg indien die onderliggende aandeel het dit of dat, en enige ander aantal faktore en oorwegings wat aan elke spesifieke handel betrokke was. Hoekom het ek begin hou 'n Opsie Trading Journal Op 'n manier, het ek afgekom op die krag en voordele van die handhawing van 'n verhandeling joernaal toe ek begin deel die besonderhede van my persoonlike ambagte op 'n weeklikse basis met die aged Belegging Gemeenskap. Die een ding wat vir my om jou te vertel alles wat ek weet oor die gebruik van opsies om 'n hoë gehalte ondernemings te verkry by swaar afslagpryse, of om 'n hoë opbrengs inkomste op aandele lae risiko te genereer. Maar sy nog 'n ding heeltemal as ek julle vertel wat Im praat met huidige werklike voorbeelde. Resultate my eie opsie handel tydskrif het 'n geweldige was - om nie te praat gewilde - onderrig hulpmiddel en parmantig van die aged Belegging Club. Omdat lede van die aged Belegging Club kan nie net kyk oor my skouer en kyk hoe ek die beginsels van aged Belegging implementeer. Maar hulle kan ook leer uit my foute wanneer ek soms nie my eie raad volg van tyd tot my. Voordele van 'n Trading Journal Wat ek gevind mees verrassende is dat hierdie leer instrument is ontwerp om ander handelaars te help met hul eie resultate eintlik het my 'n beter handelaar en belegger. En hoe gouer begin hou gedetailleerde rekords, notas, en ander gedagtes oor elkeen van jou eie ambagte, hoe gouer sal jy ontdek dieselfde ding vir jouself. Jy sal 'n beter handelaar en belegger omdat youll 'n dieper handelaar en belegger. Trading en te belê. Die doel met aged Belegging is om die beste eienskappe van handel en belegging te neem en kombineer hulle in 'n struktureel bevoordeelde benadering of metode om die werklike en blywende rykdom te bou in die aandelemark teen 'n versnelde tempo. Die daad van die artikulering jou gedagtes sal nie net klaar daardie gedagtes - dit sal ook lei tot dieper insigte en epifanieë jy andersins nooit sou ervaar. Skep van jou eie Opsie Trading Journal Hoe jy te werk gaan skep en instandhouding van jou eie persoonlike handel tydskrif is heeltemal aan jou, natuurlik. Jy moet dit aanpas sodat sy gemaklik en vir jou werk. En dit kan so eenvoudig of so uitvoerig te wees as jy jou ambagte direk prefer. Import van jou makelaar of verhandelingsplatform. Alles op een slag, maklik soos pie. En as vir een of ander rede Tradervue nie die geval direk jou makelaar (Heres die lys) te ondersteun, kan jy dit met die hand te voer, of jy kan jou ambagte te voer uit Excel of 'n teks lêer. Wanneer jy 'n handelsmerk in jou joernaal aan te teken, kaarte op verskeie tydraamwerke (uit weeklikse af na 1 minuut) is beskikbaar vir jou resensie. Jy sal sien selfs jou koop / verkoop punte gemerk op die kaarte, selfs vir ambagte jaar in die verlede. Maak aantekeninge oor jou ambagte, en hulle weer hersien later. Gee hulle tydens die handel dag, of wag tot later - jy besluit self hoeveel jy wil om te doen tydens die handel dag. Maak aantekeninge oor die dag handel as 'n geheel, selfs vir dae lank moet jy didnt enige ambagte te maak. Die Journal View gerieflik groepe ambagte en verwante notas tot dag. Tag jou ambagte met enige merkers wat jy wil later, kan jy jou ambagte deur hierdie tags filter om deur te druk om net wat jy soek. Sien 'n oogopslag hoe 'n bepaalde stelsel of die opstel van werk. Gebruik die globale filter om net die ambagte wat jy wil om te kyk na die simbool, kant, tag, duur, of datum bereik sodra youve n filter gekies kies, kan jy die joernaal, ambagte, of verslae op grond van net diegene ambagte te sien. 'N Opsomming van die dag, 'n herhaling van die laaste weke handelsprestasie, aktiwiteit op jou onlangse gedeel ambagte, en selfs verwysings na ambagte ander gedeel het in dieselfde instrumente wat jy is die handel op die laaste paar dae. As jy werk met 'n handel afrigter of mentor, kan jy dit toegang gee tot jou handel data, en jy kan selfs sien kommentaar en het gesprekke met hulle oor spesifieke ambagte. Running PampL Charts Sien dieselfde grafiek studies (bewegende gemiddeldes, Bollinger bands, ATR, ens) dat jy tydens die handel dag, of voeg vergelyking kaarte met 'n indeks, sektor, of 'n ander sekuriteit. Kyk na jou ambagte PampL met verloop van tyd. En vir intraday ambagte, sien jou loop gekombineer PampL vir die hele handel dag, met die klem waar 'n spesifieke handel inpas by die dag. Kommissies en fooie Trades gevestig in ander geldeenhede (bv forex, Eurex, ens) sal PampL data en statistieke te bereken beide in hul moedertaal geldeenheid, en in die basis geldeenheid (USD) vir gesamentlike verslagdoening met ander bedrywe. Volg kommissies en fooie, en skakel die verslae om óf bruto of netto berekeninge op grond van jou voorkeur gebruik.


No comments:

Post a Comment