Tuesday, October 18, 2016

Forex M30

Hoë akkuraatheid M30 Forex Trend Lines prysvlakke Trading Strategie kombineer met Essam en Stogastiese aanwyser Absoluut hoë akkuraatheid M30 Forex Trading System. Forex Trend Line prysvlakke Trading Strategie kombineer met Essam en Stogastiese aanwyser. Essam met ek-stogastiese-txt is 'n tendens momentum stelsel. It8217is gebaseer op drie aanwysers (tendens, momentum en prys aksie). Definisie van 8216Trendline8217 8211 'n Lyn wat oor spilpunt hoogtepunte of onder spilpunt laagtepunte word gevestig op die heersende rigting van die prys te wys. Trendlines is 'n visuele voorstelling van ondersteuning en weerstand in enige tyd raam. Tydraam . M30, H1, H4, daagliks. Munt pare. enige (EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD, NZFD / USD, GBP / JPY, EUR / JPY, AUD / JPY en ander). Forex Meta Trader aanwysers en handel reëls Joker Filter prysvlakke Momentum I-stogastiese TXT (5, 3, 20) Kanaal (0,2) Kanaal (38, 5) Essam (CCI 14 RSI 14) Essam (CCI 14 RSI 9). Reëls vir die Essam met ek-stogastiese TXT Handel eers in die rigting van die tendens. Kanaal 1 en Kanaal 2 in opwaartse rigting. Prys in groen (koop) Prys Vlak Momentum gt100 Joker Filter blou Essam Geel bar GT rooi Bar toe verskyn pyl up te koop by die opening volgende bar. Kanaal 1 en Kanaal 2 in down rigting. Prys in bruin (verkoop) Prys Vlak Momentum Dit 100 Joker Filter rooi Essam rooi bar GT geel Bar toe verskyn pyl up te koop by die opening volgende bar. Aanvanklike stop verlies op die vorige swaai. Winsdoelwit 15-20 pitte 30-60 min tyd raam, TF 240 min (wins teiken 30-40 pitte), daaglikse TF (wins teiken 80-140 pitte). Vind altyd die munt pare in trend. TMS forex stelsel (TFM30) TMS forex stelsel gebruik verskillende aanwysers en help om handelaars te vind die beste vir die opstel van die opening van nuwe orde. Dit handel stelsel sluit aanwysers soos: awesome ossillator stogastiese ossillator (8,3,3) ATR (7) Handelaars Dinamiese indeks (TDI MFS) TMS Angleator EMA50 (naby) EMA10 (naby) EMA200 (naby) EMA800 (naby) Auto Pivot plotter Weekliks Daagliks oop reël Pip Counter Synergy APB1 Alert die TDI aanwyser en SynergyAPB1 is die belangrikste deel van hierdie handel stelsel, soos die ander aanwysers soos EMAS Stogastiese en awesome ossillator is addisionele hulp van die handelaars om die rigting van die tendens en wat vind is 'n goeie vir 'n oop einde. Daagliks oop Line en Auto Pivot Plotter sal jou help om vas te stel waar die stop verlies te sit en neem wins te maak. So hoe werk regtig TMS forex stelsel voordat jy jou handel met hierdie handel strategie, moet jy hoofsaaklik 30 minute grafiek gebruik vir oop en toe van jou forex handel. Ja, jy kan ook ander tydgleuwe soos 15 minute, 1 uur of 4 uur grafiek, want dit is baie belangrik om die risiko te skat, maar baie handelaars gebruik hoofsaaklik 30 minute grafiek. TMS forex stelsel Lang Stel: Die basiese reël vir 'n lang opstel withTMS stelsel is wanneer TDI aanwyser toon dat die groen lyn oorgesteek die rooi lyn, dit is 'n sein vir koop. DIE BESTE sein is wanneer die groen lyn crossedthe rooi lyn en ook hierdie lyne is bo die geel lyn. Dit is hoe baie werk M30 Handelaars Dinamiese indeks. Soos jy kan sien op die grafiek, sal jy ook seine te ontvang vir koop of te verkoop met pyle. Belangrike Jy moet weg van die daaglikse Oop Blou lyn, EMA200 en Weekly S / R handel. Hou in gedagte ook die wisselvalligheid, sodat jy kan ongelooflike ossillator gebruik. Wanneer EMA10 (oranje) gekruis EMA50 (pers) ook bevestig die sein vir koop. Om heeltemal bevestig die lomp sein. moet jy Synergy APB aanwyser volg. Hierdie aanwyser sal jou wys en stuur jou waarskuwings vir kers rigting verander. Ten slotte, kan jy stogastiese ossillator (8,3,3) en al bo seine gebruik om 'n goeie vlak vir die opening van die handel te vind. Jy kan verskillende handel tyd gebruik. Frankfurt Open (FO), Londen Open (LO), New York oop (NY), as jy wil. TMS forex stelsel Kort opstel: Die basiese reël vir 'n kort opstel met TMS forex strategie is wanneer TDI groen lyn oorgesteek die rooi lyn en die lyne is onder die geel streep, so dit is 'n sein vir 'n kort. Jy moet kyk vir TDI seine en ook bevestiging van die ander aanwyser Stogastiese, awesome ossillator en ander. Stop verlies kon bo die top of bo die verkoop signall pyl word. Die Blou daagliks oop Line kan goed wees vir teiken gebied wees. Ons beveel aan dat jy jou stop verlies te beweeg op plus, wanneer jou handel is winsgewend te maak. So op hierdie manier, sal jy die risiko laer te doen en ook jy kan bykomende pitte vang, indien die bewegings voortgaan. TMS forex stelsel is goed vir scalping die forex mark. Die kombinasie van verskillende forex aanwysers is n goeie manier om die volgende movements. Naturally identifiseer, moet jy verstaan, dat die gebruik van hierdie gratis robot jy is nie 'n fortuin te maak, maar jy kan reken op 'n stabiele inkomste en aantreklike winste. Dit is geskep om fyn Switserse tradisies volg: dit gee 'n ongelooflike Switserse horlosie akkuraatheid en voer met 'n koeëlvaste betroubaarheid van 'n Switserse bank. Verstaan ​​asseblief, dat ten spyte van die feit dat weve belê soveel van ons tyd, moeite en kapitaal in die proses, het hulle nogtans bly om dit te deel al met jou. Ons wil regtig om te wys dat Forex geval is neem altyd geld, dit kan hulle ook maak as jy enige hulp voel asseblief vry om my te kontak op enige tyd per e-pos moet: annaforexteamgmail Ek sou graag wou help youTMS vir M30 kaarte geword Mei 2012 Status: Gelukkige handel N geniet groen pitte 4800 Posts Trading is deel van my lewe en TDI aanwyser en APB is die belangrikste dele van my handel styl. Ek waardeer baie handelaars uit Trading Made Simple draad waar dit vir my gemaak het geword wat ek vandag is. Soos per titel vermeld ek gebruik 30 minute grafiek om te betree en te verlaat my fx handel (Ek het check ander tydgleuwe (M15 H1 H4) voordat hulle my ambagte net om enige konflikte sien / kyk S / R ens Klink reguit vorentoe nie die geval is dit nie , hoekom, want dinge gebeur in tussen in - en uitklim dat dit nie so reguit te maak en dit is nog steeds 'n leerkurwe om 'n baie handelaars en myself Ek sal my ambagte hier plaas vir die deel en bespreek doeleindes. Moet asseblief nie hulle volg sonder om jou . due diligence Ek neem geen verantwoordelikheid vir enige verliese wat mag voorkom by jou einde my gunsteling opstelling is divergensie en verborge divergensie Reëls:.. TDI groen gekruis rooi af S / R, handel weg van daagliks oop Line (DOL), 200 EMO en weeklikse S / R ek ingaan op M30 met hierdie bevestiging: -. TDI kruis / weiering - APB dieselfde kleur met my handel - S / R - TL (tendenslyn) tempo of spesiale kers patrone (kan wees buite bar / binnekant bar / trek terug kers, laer hoë / lae laagtepunte, hoër hoë / hoër laagtepunte, ens.) Let wel: Ek gebruik Stogastiese vir ekstra bevestiging en awesome om mark momentum te sien. Hooffokus is op die prys aksies om ondersteuning / bestand vlakke en kry in 'n handel wanneer TDI kruisies vorming divergensie / versteek divergensie. Plekke is baie belangrik, en as jy divergensie ingestel op goeie vlak, 99.99 jy sal mooi sakkie groenes het, maar maak seker jy dit nie gaan kort rukkie TDIgt68, stocgt75 (oorgekoop mark te lomp), of gaan geruime tyd TDIlt32 (oorverkoop te lomp), stoclt25. Daarbenewens met dié voorwaardes en met TDI kruis en APB dieselfde kleur, sal dit veiliger wees kort om te gaan wanneer Stoclt50, en 'n lang wanneer stocgt50. My handel tyd: Frankfurt Open (FO), Londen Open (LO), New York oop (NY) Engels is nie my eerste taal, so ek sal probeer om te verduidelik deur te wys dit op my kaarte as dit nodig is. Ek sal probeer om my ambagte te plaas so gou as moontlik nadat ek hulle ingegaan as ek tyd het om dit te doen. Die bestuur van ambagte is nog steeds my moeilikste deel waar ek nodig het om dit te bemeester, waar ek nodig het om my emosie te bemeester As ek 'n aktiewe handelaar Ek kan nie hier beskikbaar al die tyd. Ek kan ook nie al antwoord op alle navrae het, en die toepassing van hierdie draad is om te deel en te bespreek sodat u help mekaar en belangrikste ding is nie nuttig en bly positief, selfs wanneer jou rekening is nie positief op die dag, ons almal positiewe en negatiewe dae, so dit te hanteer in 'n gepaste wyse deur ons eie verantwoordelikhede en nie die skuld van die mark of ander. Dit is 'n voorskot stelsel vir diegene wat die grondslag PA weet. As jy nuut is tot FX, kan jy gee jouself tyd om die basis te bestudeer eerste op babypips kom dan terug hier by ons aansluit en leer more. Please na skuifspeld op boonste regterkantste hoek van hierdie draad al Indiese Eilande ek gebruik af te laai. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Trading is deel van my lewe en TDI aanwyser en APB is die belangrikste dele van my handel styl. Ek waardeer baie handelaars uit Trading Made Simple draad waar dit vir my gemaak het geword wat ek vandag is. Soos per titel vermeld ek gebruik 30 minute grafiek om te betree en te verlaat my fx handel (Ek het check ander tydgleuwe (M15 H1 H4) voordat hulle my ambagte net om enige konflikte sien / kyk S / R ens Klink reguit vorentoe nie die geval is dit nie , hoekom, want dinge gebeur in tussen in - en uitklim dat dit nie so reguit te maak en dit is nog steeds 'n leerkurwe om 'n baie handelaars. GELUK U is ons TMS M30 spesialis, geen twyfel oor dit. hou die M30 wiele turning. MACD Trend Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 28 MACD Trend Trading System Duur: 30 en 60 minute bewegende gemiddelde 1:. Tydperk MA - 85. Metode MA - Lineêre Geweegde, is van toepassing op Lae , MA kleur - kies die rooi bewegende gemiddelde 2:. Tydperk MA - 75, Metode MA - Lineêre Geweegde, is van toepassing op Low, MA kleur - kies die rooi bewegende gemiddelde 3: Frekwensie MA - 5, Metode MA - Eksponensiële, is van toepassing op. die buurt, die kleur van die MA - kies geel en ook die MACD aanwyser met die volgende parameters: Fast EMO 15, Slow EMO 26, MACD SMA 1. Open die transaksie so gou as die bewegende geel 2 rooi kruise MA van die. top-down en nog 'n bevestiging van die aanwyser MACD ( 'n kroeg gesluit onder die vlak nul) ontvang. Hanteer vir 'n aankoop: Maak die transaksie so gou as die bewegende geel 2 rooi kruise MA van onder na bo en dus 'n bevestiging van die aanwyser MACD (een bar bo die vlak nul gesluit) ontvang keerverlies stel 'n maksimum van - 14 pitte , die sluiting van aanbiedings op keerverlies gebeur baie selde. Die sluiting van die ooreenkoms op te neem-winsgewende - volgens tipe van die gekose geldeenheid paar - sien tabel aan die begin van forex strategie. Neem Wins GBPUSD - M30 - 20 punte H1 28 AUDUSD - M30 - 10 punte H1 15 EURUSD - M30 - 15 punte H1 20 In die prent hieronder MACD Trend Trading System in aksie.


No comments:

Post a Comment